Dla miłośników turystyki i motoryzacji

Citroëny z internetu

Marka Citroën intensyfikuje swoje działania w internecie. Po zaprezentowaniu nowych stron internetowych dla dealerów oraz uruchomieniu wirtualnego salonu sprzedaży samochodów dostawczych, kolejnym krokiem jest uruchomienie sprzedaży on-line  samochodów osobowych.

Zakup samochodu on-line to znaczne uproszczenie procesu zakupowego, zredukowanie formalności i ograniczenie czasu poświęconego na całą transakcję. Oferta sprzedaży on-line dotyczy samochodów już wyprodukowanych i dostępnych w salonach marki Citroën. Na stronie internetowej  można wyszukać samochód, filtrując wyniki według wybranego przez klienta kryterium, np. modelu, specyfikacji czy lokalizacji dealera. Stronę zaprojektowano tak, by jak najbardziej ułatwić jej użytkownikom znalezienie interesującego ich auta w najbliższej dla nich lokalizacji, a także dobranie najlepszej metody finansowania.

Do tego celu służy intuicyjny kalkulator, który pozwala dobrać odpowiednie parametry – wysokość wpłaty wstępnej, okres finansowania czy roczny limit kilometrów – i obliczyć wysokość miesięcznej raty. Po wypełnieniu odpowiednich formularzy i przesłaniu skanów wymaganych dokumentów kupujący czeka już tylko na decyzję o przyznaniu finansowania. Cały proces uzyskiwania finansowania odbywa się zdalnie, bez konieczności drukowania na tym etapie papierowych dokumentów i formularzy. Promesa finansowania może zostać przyznana nawet już po kilku minutach. Klient jest zapraszany do salonu po odbiór samochodu i podpisanie ostatecznych dokumentów.

W ramach sprzedaży on-line można wybierać samochody spośród bogatej gamy modeli Citroëna. Dostępne jest pełna gama modelowa, w tym także nowy Citroën C4 oraz napędzany silnikiem elektrycznym Citroën ë-C4. System sprzedaży on-line pozwala skorzystać także z dodatkowych usług oferowanych przez Citroëna – m.in. pakietów ochrony pogwarancyjnej. Ponadto wszystkie kupione w ten sposób samochody są objęte dodatkowym, rocznym przedłużeniem gwarancji.

Klienci kupujący samochód on-line mogą skontaktować się z doradcami Citroëna za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej i innych narzędzi on-line, takich jak Skype, WhatsApp czy Messenger. Klienci mogą też w każdej chwili odwiedzić autoryzowany salon marki, by tam dokończyć transakcję.

Grupa Stellantis jest jednym z pierwszych producentów samochodów, którzy zdecydowali się na wprowadzenie sprzedaży on-line w naszym kraju. Portal w kolejnych miesiącach będzie rozwijany o kolejne funkcjonalności.

Źródło i zdjęcia: Citroën

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *