„Autopodróże.pl wyprawy w przeszłość” należy potraktować z nutą wyobraźni. Wykorzystując prasę XIX i XX wieku oraz inne źródła, staramy się przybliżyć tamte lata poprzez wydarzenia związane z motoryzacją, turystyką, gospodarką. To wyprawy w naszą przeszłość oczami ludzi wtedy żyjących. Nie stronimy także od wydarzeń współczesnych, opisów historycznych powstałych obecnie czy ważnych jubileuszy. Wszystko jednak powinno mieć związek z historią.

Hey Google – nowa rodzina Fiata 500

Fiat i Google łączą siły we współpracy pod nazwą „500 Hey Google”. W jej ramach powstanie seria specjalna nowej rodziny 500, która dzięki integracji Mopar Connect i usług oferowanych przez Asystenta Google w „My Fiat Action”, umożliwia użytkownikom stałą łączność ze swoim, nawet jeśli będą od siebie oddaleni.

Jedną z tajemnic sukcesu rodziny Fiata 500 jest nadążanie za najnowszymi trendami. Potwierdza to nowa seria specjalna Hey Google, która oferuje inteligentne, przyjazne dla użytkownika, intuicyjne rozwiązanie ułatwiające codzienne życie. Gdziekolwiek będziemy, np. odpoczywając w domu, wystarczy powiedzieć „Hey, Google, zapytaj My Fiat…”, aby dowiedzieć się na przykład, gdzie zaparkowany jest nasz samochód, ile paliwa pozostało w baku, gdzie znajduje się najbliższy autoryzowany serwis lub ile kilometrów nasza 500 przebyła w danym dniu. Można także sprawdzić, czy zamknęliśmy drzwi swojego auta lub czy przypadkiem bagażnik nie pozostał otwarty.

W interakcji z Mopar Connect Fiata, w który wyposażona jest nowa rodzina 500 Hey Google, Google nie tylko dostarcza wszystkich informacji potrzebnych, aby monitorować stan pojazdu, znaleźć lokalizację samochodu, czy kontrolować jego przebieg, ale może również wysyłać komendy, jak blokowanie i odblokowywanie drzwi, czy mrugnięcie światłami awaryjnymi. Dzięki „My Fiat Action” pozostawanie w kontakcie z samochodem nigdy nie było tak łatwe: można nim sterować za pomocą poleceń głosowych na smartfonie, inteligentnych głośników Google Nest i wyświetlaczy.

W przypadku Fiata 500 styl był i jest zawsze najważniejszy. W serii specjalnej Hey Google elementy stylistyczne 500 i Google’a idealnie się łączą, tworząc modną kolorystykę w dwóch podstawowych barwach: białe nadwozie z błyszczącym czarnym dachem i obudową lusterek. Ponadto, znajdziemy odniesienie do pustej strony wyszukiwarki w postaci emblematu „Hey Google”, umieszczonego także na nadkolach każdego modelu z nowej rodziny 500. W kabinie ten sam motyw odnajdujemy na nowych fotelach z wyhaftowanym napisem „Hey Google”. Dolny pas deski rozdzielczej w matowym srebrnym kolorze jest ozdobiony białym logo „500”. Motyw „Hey Google” pojawia się również na ekranie powitalnym 7-calowego, centralnego wyświetlacza dotykowego: jest to animacja z charakterystycznymi „cząsteczkami”, tworzącymi następnie literę „G”, jak Google, i ostatecznie zmieniające się w logo Fiata.

Ponieważ wszystkie elementy serii specjalnej zaprojektowano tak, by ułatwić korzystanie z nowoczesnych technologii w samochodzie, klient w momencie zakupu pojazdu otrzymuje specjalny zestaw powitalny (tzw. „Welcome Kit”).
Torba z logo „Hey Google” zawiera urządzenie Nest Hub, spersonalizowane za pomocą specjalnej naklejki „500” i obudowę klucza, a także list powitalny, w którym opisano w czterech prostych krokach sposób zakończenia konfiguracji i rozpoczęcia interakcji z samochodem.

Leasys i FCA Bank wspierają sprzedaż Fiata 500 Hey Google poprzez specjalne rozwiązania w zakresie finansowania i mobilności. W ofercie jest wynajem Fiata 500 Hey Google, leasing 102% oraz kilka wersji kredytu. Wszystkie propozycje finansowania dostępne są dla klientów prywatnych i przedsiębiorców.

Źródło i zdjęcia: Stellantis.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *