„Autopodróże.pl wyprawy w przeszłość” należy potraktować z nutą wyobraźni. Wykorzystując prasę XIX i XX wieku oraz inne źródła, staramy się przybliżyć tamte lata poprzez wydarzenia związane z motoryzacją, turystyką, gospodarką. To wyprawy w naszą przeszłość oczami ludzi wtedy żyjących. Nie stronimy także od wydarzeń współczesnych, opisów historycznych powstałych obecnie czy ważnych jubileuszy. Wszystko jednak powinno mieć związek z historią.

Cyfrowa premiera nowego Audi A3

Audi przygotowuje pierwszą w historii rynkową premierę nowego modelu w formie wyłącznie cyfrowej. Modele z nowej rodziny A3 docierać będą do klientów na całym świecie w ciągu całego roku. W tym celu należy przygotować i przeszkolić około 15 000 pracowników sprzedaży i serwisu, a także około 20 000 mechaników pracujących u partnerów handlowych Audi na całym świecie. W obliczu kryzysu związanego z koronawirusem, firma po raz pierwszy w historii całkowicie rezygnuje ze szkoleń prowadzonych bezpośrednio.

„– Nowa rodzina modelowa A3, to jedna z naszych najważniejszych linii modelowych, które w tym roku pojawią się na rynku. Dzięki zaangażowaniu, kreatywności i motywacji naszego zespołu i naszych partnerów, mogliśmy bardzo szybko przejść na cyfrowe formaty szkoleniowe, tak by sieć sprzedaży i serwisu na całym świecie mogła zoptymalizować swoje przygotowania do rynkowej premiery nowych modeli” – powiedział Horst Hanschur, szef rozwoju sprzedaży detalicznej i obsługi klienta w AUDI AG.

Szkolenie ponad 35 tysięcy pracowników sprzedaży i serwisu na całym świecie opiera się na zasadzie „train-the-trainer”, czyli szkoleń trenerów: AUDI AG prowadzi scentralizowane szkolenia – z reguły także fizyczne, w siedzibie firmy – dla około 400 trenerów produktu, sprzedaży i serwisu oraz dla około 250 trenerów technicznych z 90 krajów. Trenerzy ci przekazują następnie to, czego się nauczyli, odpowiednim pracownikom w swoich salonach sprzedaży i punktach serwisowych.

Szkolenia techniczne z zakresu nowej rodziny A3 zostały również przygotowane w formie czysto cyfrowej. Przygotowano m.in. cyfrowy program samokształcenia z testami, własny format wideo Audi Service TV oraz fachowe poradniki dotyczące pytań pochodzących z różnych rynków. Szkolenie dotyczące jednostek napędowych w formacie rzeczywistości rozszerzonej, zostanie wkrótce uzupełnione aplikacją wirtualnej rzeczywistości skupiającą się na technicznych nowościach w nowym Audi A3.

W salonach dealerskich Audi składać już można zamówienia na nowe Audi A3 Sportback i nowe Audi A3 Limousine. Pierwsze dostawy tych modeli rozpoczną się latem i stopniowo obejmą wszystkie rynki europejskie. Jeszcze w tym roku do gamy modelowej A3 dołączy jego wersja hybrydowa typu plug-in.

Źródło: Volkswagen Group Polska

Zdjęcia: Audi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *