Dla miłośników turystyki i motoryzacji

Akcja Mazda Last Minute

Mazda Motor Poland ruszyła z ofertą specjalną na auta z rocznika 2019 pod hasłem Mazda Last Minute. Prezentowane samochody na stronach internetowych można przeszukiwać wg modelu, rodzaju nadwozia, parametrów silnika, koloru, rodzaju tapicerki oraz oczywiście ceny i lokalizacji, w której się znajdują.

Dealerzy uczestniczący w akcji Mazda Last Minute prezentują ponadto korzyści, jakie zyskują klienci decydując się na konkretny samochód i podają bezpośredni kontakt do doradcy handlowego. Wszystkie auta z oferty mogą być objęte korzystnym finansowaniem w formie kredytu lub leasingu, oferowanym przez Mazda Finance.

Mazda Last Minute to nowoczesne narzędzie ułatwiające zakup samochodu przez internet. „W jednym miejscu zebraliśmy wszystkie auta z rocznika 2019 od dealerów z całej Polski i stworzyliśmy przejrzystą wyszukiwarkę, w której znajduje się ponad 1,2 tys. samochodów gotowych do natychmiastowego odbioru – mówi Piotr Nowak, dyrektor Sprzedaży Mazda Motor Poland. – Oferty uzupełnione są ponadto o korzyści dla klientów, a te, po uwzględnieniu dodatkowego wyposażenia, akcesoriów i różnicy w cennikach pomiędzy rocznikiem 2019 a 2020, mogą sięgać nawet ponad 40 tys. zł”

Połączenie akcji Mazda Last Minute z nowoczesnymi sposobami kontaktu z doradcami handlowymi ułatwia i przyspiesza proces zakupowy samochodu gotowego do odbioru, jednocześnie ograniczając konieczność wizyty w salonie do niezbędnego minimum.

W ramach akcji dostępne są: miejski SUV i najchętniej wybierany model Mazdy Polsce w 2019 r. – Mazda CX-3, nowa, kompaktowa Mazda CX-30 oraz flagowa Mazda CX-5. Oferta specjalna obejmuje także kompaktową Mazdę 3 i Mazdę 6.

Źródło: Mazda Motor Poland

Zdjęcie: Mazda

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *